سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شازده


نیازمندیهای مهناد -درج آگهی رایگان - تبلیغات رایگان - تبلیغات اینترنتی - خرید و فروش بی واسطه

&

بازرس ویژه شریعتمداری از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد


 

 

  • بازرس ویژه شریعتمداری از مناطق سیل زده بوشهر بازدید کرد

    به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، کریم یاوری امروز در سفر به استان بوشهر ضمن بازدید و بررسی آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان گفت: بر حسب دستور وزیر، از مناطق سیل زده شهرستان دشتستان بازدید و نیاز‌های اولیه و مورد نیاز مردم آسیب دیده با همکاری مسوولان و ستاد بحران استان به طرق مختلف به ویژه کمک‌های مردمی تامین خواهد شد.


    وی افزود: مطابق با دستور وزیر تمام معاونان، سازمان ها، صندوق ها، بانک‌ها و شرکت‌های زیر مجموعه مکلف هستند در کنار کمک‌های نوع دوستانه به هموطنان در مناطق سیل زده نسبت به تامین نیاز‌های اولیه آن‌ها با اولویت اقدام کنند.

    یاوری ادامه داد: وظیفه انسانی و اسلامی هر فردی ایجاب می‌کند که در این ایام به ویژه شرایط سخت اقتصادی و کرونایی با تمام توان به هموطنان آسیب دیده کمک کند.

    بازرس ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: بارش شدید باران در نقاط مختلف استان بوشهر موجب سیل، آب‌گرفتگی و انسداد مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی در برخی نقاط ازجمله وحدتیه و سعدآباد در دشتستان و بروز مشکلات متعدد برای ساکنین این مناطق شد.

    بخش‌های مسکونی آسیب‌هایی از جمله آب گرفتگی را داشتند و به تاسیسات برق، راه‌ها و مبلمان شهری خسارت‌هایی وارد شده است.
    یاوری در پایان تاکید کرد: جامعه کار و تولید، کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و دیگر فعالان این حوزه در این گونه حوادث باید با اشتیاق و انگیزه به یاری هموطنان آسیب دیده بشتابند.